Havde planlagt mc-tur i dag så løbet ligger (for håbenligt) hjemme på harddisken.
Tror og lyder til at der er noget at glæde sig til.
Havde planlagt mc-tur i dag så løbet ligger (for håbenligt) hjemme på harddisken.
tror nu jeg vil følge med aligevel,men nok ikke nødvendig at se træninger osv.. og måske ikke direkte..Lintz skrev: 25 okt 2020 11:30 Efter det er kommet frem at Kevin ikke for sin kontrakt forlænget ved HAAS og det er yderes tvivlsom at han foresætter i Formel 1 næste sæson er jeg nu nok den der siger "Tak for denne gang".
Hvis Hamilton fortsætter ved Mercedes er det vist givet på forhånd hvordan 2021 sæsonen kommer til at se ud.
Så kan man tage et blik på det i 2022 og se om det nye regulativ kan ændre noget på magtbalancen - Eller i det mindste gør at der kommer nogle kampe oppe i front.
Som det er nu hvor afgørelsen næsten er givet efter de to første omgange er der ikke meget fis i.
nemlig F1 er stedet hvor mange gode ting opfindes/udvikles,så helt ens må det aldrig blive,men til gengæld ku man lægge en given ekstra vægt i biler hvergang den vinder og måske top 3 så det ikke bliver så monepolaktig som de sidste 7 år måske mere frit valg på dækpille bruger skrev: 25 okt 2020 13:41 Det bliver kedeligt fordi der er for mange restriktioner.
Giv det frit, og lad nørderne bygge den hurtigste bil.
Ja penge har altid spillet en rolle, men det giver nytænkning og innovation der kan bruges fremover.
Og det er da det vi har brug for nu![]()
Skal det være ens biler, så er der Indycar eller formel 2000, ikke F1
Måske kunne kørerne trække lod om hvilken bil de skulle køre på dagen.thy skrev: 25 okt 2020 13:46 nemlig F1 er stedet hvor mange gode ting opfindes/udvikles,så helt ens må det aldrig blive,men til gengæld ku man lægge en given ekstra vægt i biler hvergang den vinder og måske top 3 så det ikke bliver så monepolaktig som de sidste 7 år måske mere frit valg på dæk
Lintz skrev: 25 okt 2020 11:30
Som det er nu hvor afgørelsen næsten er givet efter de to første omgange er der ikke meget fis i.