pendec skrev: 19 jan 2021 13:21
Nå,
På en tur til Maribo på 16km fik jeg 7,1km på el, så den kan altså stadig hvis bare vi har +2
Noget mærkeligt noget.
Mon ikke der skal være så mange forskellige parameter der skal passe sammen for at det virker.
Lidt lige som start-stop funktion.
Der lever C-maxen også sit eget liv. Nogle gange stopper den selv om motor og kabine er kold samt der er koldt udenfor - Andre gange ikke.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.
Lintz skrev: 19 jan 2021 16:37
Mon ikke der skal være så mange forskellige parameter der skal passe sammen for at det virker.
Lidt lige som start-stop funktion.
Der lever C-maxen også sit eget liv. Nogle gange stopper den selv om motor og kabine er kold samt der er koldt udenfor - Andre gange ikke.
Jeg tror bare jeg lærer noget nyt hver dag her. Og biler er i hvert fald ikke mit speciale, så hvad trigger hvad, det må jeg så spørge mekaniker om.
Jeg vil glæde mig over, den stadig kan lidt på batteri, selvom +2c også føles koldt nok.
Så får farmand skiftet batteriet på Kuga i morgen . Den lyder til at få det helt store eftersyn, det kan man så siger er både godt og dårligt.
Som ekstra kompensation giver Ford mig endnu en omgang, jeg kan vælge en wall oplader (uden installation) eller endnu et brændstof kort på 2200kr, så der vælger jeg klart wall opladeren Det synes jeg da er en ok nyhed.
pendec skrev: 27 jan 2021 11:12
Så får farmand skiftet batteriet på Kuga i morgen . Den lyder til at få det helt store eftersyn, det kan man så siger er både godt og dårligt.
Som ekstra kompensation giver Ford mig endnu en omgang, jeg kan vælge en wall oplader (uden installation)
Hvad står sådan en fætter i ?
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.
Lintz skrev: 27 jan 2021 11:51
Nåååå - Så har du vel fået det der svarer til omkring 7000 for hele balladen. Så må man jo håbe det er over efter i morgen.
Det er det så ikke, de har travlt, og jeg må låne bil weekenden over, så jeg er godt kørende i Fiesta i nogle dage