Er det ikke kun en prototype, og den er vist ikke til at køre på vejen med, og vist heller ikke med 810 km rækkevide ?pendec skrev: 31 jan 2021 15:14 småting, Ford har en Mach-E 1400, kun med 1400 hk
https://ford.autohus.dk/Nyheder/Detalje ... -mach-e-gt
Rundt omkring el-bilen
-
- Stoker XIX
- 14
- Indlæg: 5.691
- Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
- Mit fyr: 24 kw black star semirens
- Areal: 200
- Brændsel: piller
- Fremviser gerne i postnummer: 4261
- Årligt forbrug: 7,2 tons
- Geografisk sted: høve - skælskør
- Har takket: 442 gange
- Blevet takket: 473 gange
Re: Rundt omkring el-bilen
Re: Rundt omkring el-bilen
Synes den er lavet på GT modellen, så mon ikke det bliver en soft-upgrade som Tesla kører deres business på, at man betaler bare, så kører bilen hurtigere.triumph skrev: 31 jan 2021 15:16 Er det ikke kun en prototype, og den er vist ikke til at køre på vejen med, og vist heller ikke med 810 km rækkevide ?
-
- Stoker XIX
- 14
- Indlæg: 5.691
- Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
- Mit fyr: 24 kw black star semirens
- Areal: 200
- Brændsel: piller
- Fremviser gerne i postnummer: 4261
- Årligt forbrug: 7,2 tons
- Geografisk sted: høve - skælskør
- Har takket: 442 gange
- Blevet takket: 473 gange
Re: Rundt omkring el-bilen
Den har "KUN" 465 hk, 0 til 100 på sløve 3,7 sek
https://ford.autohus.dk/Nyheder/Detalje ... -mach-e-gt
Mach e Prototypen har 7 elmotore til fremdrift, så det er ikke bare og skrue op for effekten
https://ford.autohus.dk/Nyheder/Detalje ... -mach-e-gt
Mach e Prototypen har 7 elmotore til fremdrift, så det er ikke bare og skrue op for effekten
Re: Rundt omkring el-bilen
Vi venter og ser. Den tesla kommer først om 1 år, så der kan ske meget med GT der.triumph skrev: 31 jan 2021 15:24 Den har "KUN" 465 hk, 0 til 100 på sløve 3,7 sek
https://ford.autohus.dk/Nyheder/Detalje ... -mach-e-gt
Mach e Prototypen har 7 elmotore til fremdrift, så det er ikke bare og skrue op for effekten
-
- Stoker XIX
- 14
- Indlæg: 5.691
- Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
- Mit fyr: 24 kw black star semirens
- Areal: 200
- Brændsel: piller
- Fremviser gerne i postnummer: 4261
- Årligt forbrug: 7,2 tons
- Geografisk sted: høve - skælskør
- Har takket: 442 gange
- Blevet takket: 473 gange
Re: Rundt omkring el-bilen
der står den kommer i septemberpendec skrev: 31 jan 2021 15:26 Vi venter og ser. Den tesla kommer først om 1 år, så der kan ske meget med GT der.
-
- Stoker Pro Engel
- 14
- Indlæg: 8.006
- Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
- Har takket: 1385 gange
- Blevet takket: 800 gange
Re: Rundt omkring el-bilen
Du bliver snart nød til at få den Kuga skudt af så du kan få din Mach-E -pendec skrev: 31 jan 2021 15:14 småting, Ford har en Mach-E 1400, kun med 1400 hk
https://ford.autohus.dk/Nyheder/Detalje ... -mach-e-gt

accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.
Re: Rundt omkring el-bilen
hehe, ja, forsalget skulle starte i marts. Jeg er nu begyndt at blive usikker efter en del youtube reviews, så byder den altså kun på noget design og interiør, at den kører 100% el, ved jeg ikke helt om er så tillokkende mere.Lintz skrev: 31 jan 2021 15:38 Du bliver snart nød til at få den Kuga skudt af så du kan få din Mach-E -![]()
Den bliver 80-90k dyrere hvis den skal være med long range, og så stiger prisen altså bare, så kan man jo lige så godt vælge Tesla som de fleste nok vælger når vi er deroppe i elbil priser. og så trækker jeg mig nok.
Kuga er sgu fin nok om et par dage, så er den 100% opdateret, og så bliver jeg nok ikke mindre glad for den.
Måske lige en tand for hurtigt at skifte efter 1 år

-
- Stoker XIX
- 14
- Indlæg: 5.691
- Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
- Mit fyr: 24 kw black star semirens
- Areal: 200
- Brændsel: piller
- Fremviser gerne i postnummer: 4261
- Årligt forbrug: 7,2 tons
- Geografisk sted: høve - skælskør
- Har takket: 442 gange
- Blevet takket: 473 gange
Re: Rundt omkring el-bilen
Kan ikke forstå hvordan Ford kan hævde at Mach gt er den hurtigste i klassen med 465 hk - 3,7 sek fra 0-100
https://ford.autohus.dk/Nyheder/Detalje ... -mach-e-gt
Når en Tesla S med lucidious mode har 500 hk konstant, og 778 hk i kortere perioder - 0 til 100 på 2,4 sek
https://mobile.guideautoweb.com/en/spec ... mode/2019/
Måske fordi det ikke er samme klasse/Ford er en SUV ?
https://ford.autohus.dk/Nyheder/Detalje ... -mach-e-gt
Når en Tesla S med lucidious mode har 500 hk konstant, og 778 hk i kortere perioder - 0 til 100 på 2,4 sek
https://mobile.guideautoweb.com/en/spec ... mode/2019/
Måske fordi det ikke er samme klasse/Ford er en SUV ?
Re: Rundt omkring el-bilen
det tror jeg ikke, jeg så en Mach-E vs Tesla S sammenligning, og der er sgu ikke meget i højde/plads osv i forskel på de 2. At Tesla S så kan prutte og spille film, og klare 0-100 lidt hurtigere uden Mach-E hedder GT , så var der kvaliteten som de begge mente var til Ford's fordel. De var enige om Tesla S var foran på interiør og design der, og rat og enkelheden med knapper og andet, dog med front panel nu, gav lidt ekstra.
Jeg kunne se de også fandt nyest Sync software dårlig i respons men de virkede dog mest som de provokerende den ved at gøre noget som ikke var muligt, så skal den jo ikke reagere.
Det var lidt svært at vurdere på de grundlag, når de kun havde en non-GT med 610km på batteri.
Men jeg synes de nyeste begynder at komme op i klasse som flere andre tyske modeller, så er det ikke helt så sjovt mere.
-
- Stoker XIX
- 14
- Indlæg: 5.691
- Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
- Mit fyr: 24 kw black star semirens
- Areal: 200
- Brændsel: piller
- Fremviser gerne i postnummer: 4261
- Årligt forbrug: 7,2 tons
- Geografisk sted: høve - skælskør
- Har takket: 442 gange
- Blevet takket: 473 gange
Re: Rundt omkring el-bilen
Det har vel ikke noget og gøre med, hvor hurtigt den er. Og 778 hk er vel væsentlig mere end 465 hkpendec skrev: 31 jan 2021 18:00 det tror jeg ikke, jeg så en Mach-E vs Tesla S sammenligning, og der er sgu ikke meget i højde/plads osv i forskel på de 2. At Tesla S så kan prutte og spille film, og klare 0-100 lidt hurtigere uden Mach-E hedder GT , så var der kvaliteten som de begge mente var til Ford's fordel. De var enige om Tesla S var foran på interiør og design der, og rat og enkelheden med knapper og andet, dog med front panel nu, gav lidt ekstra.
Jeg kunne se de også fandt nyest Sync software dårlig i respons men de virkede dog mest som de provokerende den ved at gøre noget som ikke var muligt, så skal den jo ikke reagere.
Det var lidt svært at vurdere på de grundlag, når de kun havde en non-GT med 610km på batteri.
Men jeg synes de nyeste begynder at komme op i klasse som flere andre tyske modeller, så er det ikke helt så sjovt mere.