Hvorfor er det vigtigt at finde produkt-markedspasning, før udviklingen påbegyndes?

Pillefyr, Stokerfyr eller noget helt andet?
Få hjælp til at finde det anlæg der passer netop til dine behov.
Forumregler
For at få den mest korrekte hjælp, anbefaler vi at du nøje beskriver dine behov og ønsker.
Så bliver det nemmere at hjælpe dig :)
Låst
knight66
Stoker I
Stoker I

Hvorfor er det vigtigt at finde produkt-markedspasning, før udviklingen påbegyndes?

Indlæg af knight66 »

knight66
Stoker I
Stoker I

Re: Hvorfor er det vigtigt at finde produkt-markedspasning, før udviklingen påbegyndes?

Indlæg af knight66 »

Often, entrepreneurs, having come up with an idea, rush to start development without paying due attention to the critical stage of finding product-market/feature-market fit. Developing a successful solution goes beyond mere functionality; it involves understanding the market and user needs. Before diving into the development process, aws development services xxx helps ensure that the proposed solution matches the existing demand.

Link slettet

/John
Redaktør
Brugeravatar
John Skov Jensen
Redaktør
Redaktør
15
Mit fyr: Atmos DC40GD
Areal: sammenlagt 350 m2
Brændsel: Bøg
Fremviser gerne i postnummer: 8370
Geografisk sted: Ødum, 8370 Hadsten
Blevet takket: 462 gange

Re: Hvorfor er det vigtigt at finde produkt-markedspasning, før udviklingen påbegyndes?

Indlæg af John Skov Jensen »

S…. Spammer

Farvel og tak for denne gang

/John
Redaktør
Tim Mortensen
Stoker I
Stoker I

Indlæg af Tim Mortensen »

Hej med jer, jeg skal have installeret en varmepumpe, men vil beholde mit stokerfyr.
centralvarme systemet er et åben ekspansions anlæg med beholder som det højeste punkt på anlægget.
Spørgsmål. kan jeg montere på samme fremløb og retur et anlæg med en lukket ekspansions beholder, varmepumpen?
Vh Tim
Brugeravatar
John Skov Jensen
Redaktør
Redaktør
15
Mit fyr: Atmos DC40GD
Areal: sammenlagt 350 m2
Brændsel: Bøg
Fremviser gerne i postnummer: 8370
Geografisk sted: Ødum, 8370 Hadsten
Blevet takket: 462 gange

Indlæg af John Skov Jensen »

Hej Tim

Velkommen til
Du skal oprette en ny tråd så trådtitel modsvarer dit spørgsmål

denne tråd lukkes nu

/John
Redaktør

Låst