Jeg er glad for at I alle kom op af stolen med store øjne og så hvad jeg havde skrevet, det var nemlig det som var meningen.
Jeg var interesseret i at se jeres reaktion, hvis jeg gik lidt hårdt til jer som kører elbil. I må undskylde at jeg skrev prestige og om I spiser bøffer mm., men det var en del af gamet for at se hvad I ville sige til de udtalelser som jeg der kom med.

At køre Elbil er vel op til den enkelte, om hvad der er bedst for èn. Det hele drejer sig om økonomi og behov. Hvis jeg havde solceller på taget og havde et kørselsbehov på 30.000 km om året, så ville jeg ikke betænke mig på at købe en elbil. Hvis man kun har et kørselsbehov på 8 - 10.000 km. om året, ja så ville jeg, indtil videre, nok foretrække en hybrid.
Men må indrømme at jeg har kigget en del på Toyotas BZ4X. Jeg har en hybrid SUV som nu er 4 år gammel, jeg købte den fra ny, en Suzuki Vitara hybrid med Turbo og Intercooler, samt 48 volts hybrid anlæg. Jeg kører 10.000 km om året. Tror ikke det kan betale sig at skifte, så skulle det da lige være for at få noget nyt legetøj!
Bare det, håber ikke jeg har lavet for meget rav i den, men altid rart at få svarene fra hestens egen mule.