Sylva Træpiller
Hvor gode er Sylva Træpiller? Lad os prøve at finde ud af kvaliteten på netop denne træpille.
Så lad os høre brugernes erfaringer med Sylva Træpiller.
Ved at dele vores erfaringer med Sylva Træpiller, kan vi gøre køb af træpiller mere overskuelig for forbrugerne.
Skriv et indlæg her om Sylva Træpiller og/eller giv din stemme i ovenstående rating af disse træpiller.
Send evt. mig en PB hvis du kender til en træpille som vi ikke har med i dette forum.
Sylva Træpiller
- Tvillingen
- Stoker VIII
- 13
- Mit fyr: Ekoheat 900/210 L Magasin
- Areal: 145
- Brændsel: Sylva 6mm.
- Fremviser gerne i postnummer: 8920
- Dagligt forbrug: Ca.15 kg
- Årligt forbrug: Ca. 3,5 T.
- Geografisk sted: Randers NV
- Har takket: 1 gang
- Blevet takket: 4 gange
Re: Sylva Træpiller
Hej
Har nu kørt ca. 1500kg 6mm. igennem fyret og de brænder bare godt, har lige tømt askeskuffen efter ca. 1350kg.
Så ikke meget aske, og poserne er stærke, og palle er overtrukket med kraftig plastik, og ikke noget smuld af betydning.
Så de får 10 stjerner herfra.
Da jeg købte sidste år var prisen ca. 2000kr pr palle.
Har nu kørt ca. 1500kg 6mm. igennem fyret og de brænder bare godt, har lige tømt askeskuffen efter ca. 1350kg.
Så ikke meget aske, og poserne er stærke, og palle er overtrukket med kraftig plastik, og ikke noget smuld af betydning.
Så de får 10 stjerner herfra.
Da jeg købte sidste år var prisen ca. 2000kr pr palle.
-
- Stoker IV
- 16
- Mit fyr: Scotte Black Star 10 kW
- Areal: 186
- Brændsel: Piller
- Fremviser gerne i postnummer: 6800
- Dagligt forbrug: 10 kg
- Årligt forbrug: 4,2
- Har takket: 4 gange
- Blevet takket: 9 gange
Re: Sylva Træpiller
Hej
Har brændt 2 paller af nu..
Super god pille, brænder godt, minimal smuld/slagger, solide sække og godt pakket ind på pallen
Har brændt 2 paller af nu..
Super god pille, brænder godt, minimal smuld/slagger, solide sække og godt pakket ind på pallen
Online fyrdata: http://stokercloud.dk/dev/hpkmp36.html