RTB integration til Home Assistant

Automatisering af alt i hjemmet som gardiner, lys, port i garage , varme og en masse andet sjovt
Zwave, Zigbee, RFXtrx433e, Domoticz, Homeseer, Google Home assistant, Hue, nedis, knx, ihc, apple homekit
pokemonm360
Stoker I
Stoker I

Re: RTB integration til Home Assistant

Indlæg af pokemonm360 »

Hello,

I am extremely grateful for all your efforts toward this project. Could you share the code with me so I can test it out? I currently have Home Assistant with the Wavin AHC9000 underfloor heating system, and it would be awesome if I could automate the furnace with Home Assistant. A huge thank you!
Brille78
Stoker I
Stoker I

Indlæg af Brille78 »

@svanggaard Er det muligt at ændre din integration, så man kan have mere end en styring i HA? (jeg har brug for at kunne styre 2) hvis jeg tilføjer mere end 1, så kommer der ingen entities for device nr 2)
Badino
Stoker I
Stoker I

Indlæg af Badino »

Jeg kunne også godt tænke mig at afprøve din integration hvis det er muligt 😀
svanggaard skrev: 21 jun 2023 23:53 Umiddelbart burde det virke med en V7 styring. Jeg har lavet "håndtag" til start, stop samt reset alarm. Desuden aflæser jeg indfyret effekt, kedel temperatur, VVB temperatur, Ekstern temperatur og kedel i drift (on/off). Umiddelbart vil der være enkelt at tilføje yderligere målepunkter. Hvilke parametre/variable bruger du? Har du lavet noget smart du vil dele, eller er det blot tidsstyring?

Tilbage til "Home automation"