Er der nogle som vil være med til at dele et træk fra ARNO-EKO (http://www.bioheat.dk/priser.asp)
i det Nordjyske? Jeg bor i postnr. 9740 Jerslev J
Jeg havde tænkt mig at det skulle være dem i 25 KG's poser, prisen leveret heroppe i N-jyll vil forventeligt komme til at ligge på ca 1400 kr/ton.
Jeg kan selv aftage de op til 15 af de 24 ton, så det er "bare" de sidste 9 ton som der skal findes en eller flere interesserede til.
Jeg har pladsen til at have den stående indendørs, hvis I/du ikke selv har plads til at have så mange stående på én gang, så kan vi godt aftale noget med afhentning af flere gange efterhånden som de forsvinder ind pillebrænderen. Jeg kan godt arrangere aflæsning med truck eller lign i.f.m. leveringen, men ved løbende afhentning bliver det læsning med håndkraft (så får man varmen en ekstra gang for de samme penge

Ang betaling, er min tanke at vi indbetaler pengene på lukket bankkonto og når så pengene er sat ind, så bestiller vi pillerne. og går det i vasken, så er den eneste skade, muligvis et lille gebyr til banken for ulejligheden.
M.v.h.
Thore Jensen Bergenstoff
Alternativt kunne det være piller fra Biofuelz