Jeg har siden installation af Baxien flere gange oplevet af fyret pludseligt slukker. Når det tænder igen er PROM indstillingerne ændret og meget underlige værdier. Ex. 0.3 sek. på lav fremførsel - 0.5 sek. på høj osv. Et par andre gange har jeg oplevet at fyret har meldt fejltone og vist underlige tegn i displayet, blot ved at bladre gennem menuerne under drift. Print + relæer er blevet skiftet en enkelt gang på garantien siden installation. Dette fordi at sneglen pludselig var holdt pop med at køre, med det reultat at fyret brændte tilbage, og tømte x-antal liter vand ud i kedlen

Men det forklarer dog ikke hvorfor jeg fortsat fra tid til anden oplever at displaylyset slukker, melder alarm tone, blinker og blanker med underlige tal i displayet for så pludseligt at vende tilbage til "normal" - dog med ændringer i PROM'en (som regel) - blot ved at man bladrer gennem menu eller trykker på fremførselstid høj/lav. Det svinger lidt mht. hvilken knap der får den til at "sætte ud".
Er der nogle af jer Baxi ejere som nogensinde har oplevet noget lignende med jeres?
Jeg har nævnt det for installatøren, og det blev på et tidspunkt aftalt at én af Baxi's egne folk skulle kigge på fyret, men jeg har senere fået at vide at hvis ikke fyret "fejler" noget mens de er der, kan de ikke fejlsøge for noget.
Any suggestions?