kaptajnen skrev:Lyder spændende!
Mener du at TM3006 kører bedre i forhold til DTC 9002 på dit anlæg?
Hej Kaptajn...
""""""Mener du at TM3006 kører bedre i forhold til DTC 9002 """"""
Jeg har også kørt med DTC'en, og helt sikkert en fin styring - hvis det skal være nemt og overskueligt.
Uanset hvad, kommer man ikke uden om, at TM'ern er et kapitel for sig, uanset hvad man kunne ønske af indstillinger, er det muligt, man ved det bare ikke før man har haft den oppe at køre.
På Hedestoker's hjemmeside kan man finde den komplette brugsanvisning, og Klaus her på SP, har en fin beskrivelse af PID reguleringerne Jeg vil dog fraråde at tage noget af det alvorligt, før man har strøm på TM'en, kan nemt virke som, det finder jeg aldrig ud af.
Er der først strøm på TM'en, så er første skridt at få styr på blæser og stokermotor, og det er da heldigvis til at finde ud af ret hurtigt. Når først der er gang i den, kan man begyde på alle de andre indstillingsmuliger der er tilrådighed, og det er ikke få.
Jeg havde forventet lambdasonden til min i dag, men posten snød mig så måske i morgen. Tror lambdasonden vil være rigtig fin på en faldstoker, da doseringen er meget tilfældig, den ser jeg frem til at få monteret.
Vil man ligge kigge lidt i manualen...
Så tag den fra ...12 SERVICEMENU og ned.... Og se bort fra PID reguleringerne - skal som sagt findes på her på forum under Klaus.... Piltasterne kan også virke forvirende - dem lærer man dog hurtigt ... hurtigere end spille på klaver
http://www.hedestoker.dk/content/PDF/TM ... v.7.00.pdf