Der skete da noget mere før gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab
Jeg var her godt nok kun som gæst på daværende men der var da altid lidt sjov i gaden.
Nu tjaah er det kun mig der syntes at gaaaaaab der er lidt møj dødt i forhold til før ????????

Jeg kan berolige dig med at der ER en rød tråd gennem de forskellige beslutninger.MichaelK skrev:I mine øjne mangler der en rød tråd igennem de forskellige
beslutninger, der er taget fra redakørernes side.
Den danske lovgivning har også ændret sig gennem tiden og det skal vi da være taknemmelige for.MichaelK skrev:Forumreglerne er siden min indmeldelse, redigeret flere gange. Noget jeg selv, gennem
mine aktiviteter, har været med til at fremtvinge. Men jeg fortryder intet. Jeg kan bare se
at de enkelte paragraffer og tilføjelser, i nogle tilfælde modarbejder hinanden. Da man så
samtidig fastsætter at redaktørernes beslutninger ikke er til diskussion, så fratages de
enkelte medlemmer retten til at forsvare deres aktiviteter.
Igen må jeg henvise til de værktøjer og viden om emnet som redaktørerne besidder.MichaelK skrev:I forbindelse med redaktørernes opførsel i forbindelse med eksklusioner af forskellige
medlemmer, har jeg fundet at disse i vid udtrækning har været ubegrundede, og efterlader
det indtryk at der alligevel, selvom der står noget andet i reglerne, ikke er plads til alle.
Her må jeg igen erklære mig uenig. Med den holdning du ligger for dagen er det ikke noget tab.MichaelK skrev:Min beslutning og de ekskluderede medlemmer, er i mine øjne, et tab for forummet, ikke
for mig personligt.