Jeg skal have et nyt pillefyr, og er blevet rådet til at købe et Scotte.. er der nogen der kan hjælpe mig med at finde det billigste sted. Gode råd og tips er også super velkomne, da jeg som kvinde ikke er heeeelt inde i det der med pillefyr
Hej Sanne, og velkommen til
Kig lige denne guide: stoker_guide.php
Der står nogle nyttige ting.
16.400,00 kr. + moms - Komplet sæt inkl. Opstartsbesøg http://www.andresens-bioenergi.dk/scotte.html
er det billigste jeg kan finde det til.
Måske nogle andre kender et billigere sted.
Rigtig nok, mht. prisen på andresens-bioenergi. Så frem du skal have vvb "evt. combi", pumpe, shunt, pillemagasin og div. føler til scotten bliver det nok i nærheden af 27.000. - 28.000 kr. Og så kommer vvb. evt metro til ca. 4000 kr over i. Men stadigvæk er det meget billig. Her får du også rigtig god service fra andresens bioenergi
Jeg skrev til nogle stykker af VVS firmaerne. Samtlige gav et tilbud der var væsentlig under deres pris på deres hjemmesider. Bare list alt det du gerne vil have, så får du helt sikkert nogle gode tilbud.
hejsa . har købt et komplet anlæg idag til 19500 incl moms . har ringet til ca 5 forskellige forhandlere og alle kunne presses i 20000 med det samme . så fat knoglen og lav en god timeløn
held og lykke
mvh simon
Jeg tvivler på det kan blive billigere end her: viewtopic.php?f=103&t=8161
Vi har lige indgået aftale med DV Center om en rabat på 15% på Scotte pillefyr
har også lige købt hos DV Center - han gav 15% på hele på hele molevitten!
komplet scotte pillefyr +dvs
desværre er der ca 3-4 ugers levering,så det er som juleaften-man kan næsten ikke vente!