En terasse og en græsplæne.. De sidste par dage med blæst har vist været skyld i lidt løvfald
Jeg må vist i gang med løvblæseren..
P.S jeg blæste plænen i weekenden
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
plæneklipper med bioklip..... så er vi kørt!!!! det gør jeg her ved mig, når murerne snart får pakket alt deres skrammel sammen, så min have kan blive ryddet igen. (det er helt vildt som de kan rode, og her troede jeg at mine elever på efterskolen kunne være slemme til at rode.)
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.
Tirsdag morgen kørte jeg igennem en skovstrækning der så ligesådan ud... Der var friktionen nærmest ikke eksisterende.... Så er sådan en kuperet strækning med skarpe sving lige spændende nok på mc.... Der er mere friktion i sne end våde blade ...
Ja jeg har prøvet det hele..
Hvis jeg kun blæser en gang tager det det meste af en dag, da de nederste er våde, klistrede sammen og umulige og blæse med... Så mange ture er vejen frem..
Jeg har også prøvet at lade dem ligge og så har vi først græs til august igen da græsset dør nedenunder, det samme med bioklip så ligger der bare 8 cm blad-mudder over hele plænen..