Besluttede mig for at rense fyret her lige før ( ja ja jeg er ikke rask )
og hvad skuede mit øje på/i brænderen, det ser sørme ud til at jeg er fri for at finde bor frem i morgen, når jeg skal havde sat kompressorrens på
2 stk 8 mm huller lige hvor de skal bruges i brænderen, og dælme også 2 stk huller ( dog tilproppet ) bagerst
billeder af det kommer i morgen aften, gider ikke hente kameraet herud nu
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig
Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm
Oldgaard » 04 Jan 2011, 23:51 skrev:Besluttede mig for at rense fyret her lige før ( ja ja jeg er ikke rask )
og hvad skuede mit øje på/i brænderen, det ser sørme ud til at jeg er fri for at finde bor frem i morgen, når jeg skal havde sat kompressorrens på
2 stk 8 mm huller lige hvor de skal bruges i brænderen, og dælme også 2 stk huller ( dog tilproppet ) bagerst
billeder af det kommer i morgen aften, gider ikke hente kameraet herud nu
Jeps alle brændere der sælges idag er forberedt til kompressorrens fra fabrikken
Oldgaard » 05 Jan 2011, 00:03 skrev:sjov nok i vejledningen der er der fint anvist hvor og hvordan der skal bores
men en glædelig overraskelse
Ps. begge ting kom med posten i dag
trækstabilisatoren er sat i
Super godt
Grunden til det står i manualen, - er fordi i starten af 2010, - der var kompressorrens ikke "standard" udstyr endnu, - det er det jo så blevet pga. det store salg/Efterspørgsel herpå