levi » 10 Jan 2011, 20:49 skrev:Så er bilen købt og betalt, - så nu venter jeg kun med længsel på den kommer til DK på Onsdag
Uhh det er jo ligesom juleaften det her, - bortset fra jeg ikke skal have and nam nam
Da jeg havde lagt på her i eftermiddags, så kom jeg i tanke om at jeg skulle have hørt hvordan det gik med indkøbet
Nu en grund mere til at smutte til Gørlev
tillykke med købet
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig
Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm
Oldgaard » 10 Jan 2011, 21:06 skrev:
Da jeg havde lagt på her i eftermiddags, så kom jeg i tanke om at jeg skulle have hørt hvordan det gik med indkøbet
Nu en grund mere til at smutte til Gørlev
tillykke med købet
Takker - Jeg købte den 1 time efter vi havde snakket sammen
Ja hvis du skal komme, - så kom sent Onsdag eller Torsdag, - så skulle den gerne være ankommet
Vi forventer at se en youtube video af dig på en snefyldt parkeringsplads med pedalen i bund
hvis der ligger sne når jeg kommer forbi Gørlev, så skal jeg gerne lægge kamera til
Levi : regner med at nå forbi lørdag
Så må jeg bare nøjes med at tage video af dig med gang i pudsekluden men pas nu på at fruen ikke finder ud af at du så lige så godt kan pudse sølvtøjet samtidig med
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig
Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm
Oldgaard » 10 Jan 2011, 21:22 skrev:
hvis der ligger sne når jeg kommer forbi Gørlev, så skal jeg gerne lægge kamera til
Levi : regner med at nå forbi lørdag
Så må jeg bare nøjes med at tage video af dig med gang i pudsekluden men pas nu på at fruen ikke finder ud af at du så lige så godt kan pudse sølvtøjet samtidig med