hvornår skal vi se billeder af fyrrummet????? var der ikke en større ombygning igang der?
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.
ja det er blevet en stører omgang...er ikke færdig i nu....men der arbejdes på sagen....billder skal skrumpes inden de kommer på forumet..så det hænger lidt der i nu..
... Thy, med en røgtemp på næsten 160 grader, er det vel også nødvendigt at bruge lidt tid på at rense kedel
thy » 22 Feb 2011, 22:32 skrev:tja går den vej opvarmer pt små 300m2 det giver jo øget røgtemp... rensning vil hjælpe noget.. i ser da også alt...
jeg ser også at du lider under samme fænomen som mig, at røgtemp før og efter trækstabilisatoren er meget forskellig, med helt op til 50 grader i forskel.... fandme træls...
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.
Bigfoot » 23 Feb 2011, 11:43 skrev:
jeg ser også at du lider under samme fænomen som mig, at røgtemp før og efter trækstabilisatoren er meget forskellig, med helt op til 50 grader i forskel.... fandme træls...
entelig logisk du tilfører jo noget kold luft.... også derfor bedst med plasering i skorsten...
brandsen så fik turbolatorrørene lige boremaskinebørsten .... må erkende huset ikke er glad for den kolde vind fra det hjørne hvor det kommer fra pt
Fra 160 grader i røgemp til nu 114grader, efter en tur med rensebørsten, det er da også værd at tage med