De priser er helt gak gak, - det er der ingen der vil give for sådan et anlægLindegaard » 30 Jan 2011, 22:51 skrev: Og et til den danske importør http://www.fynsbiostoker.dk/vernerside2-1.html

De priser er helt gak gak, - det er der ingen der vil give for sådan et anlægLindegaard » 30 Jan 2011, 22:51 skrev: Og et til den danske importør http://www.fynsbiostoker.dk/vernerside2-1.html
levi » 30 Jan 2011, 22:55 skrev: De priser er helt gak gak, - det er der ingen der vil give for sådan et anlæg
Ja den sidste tosse er jo ikke født endnuJo da..... endda flere....!!
Tjaaa Mercedes eller Wartburg....levi » 30 Jan 2011, 23:00 skrev: Ja den sidste tosse er jo ikke født endnu![]()
Så vil jeg 10 gange hellere købe en benekov
Verner kedlerne er lækre, - men SÅ lækre er de ikke![]()
Syge priser
Det er også helt fair nok, - det er jo kun dig selv du snyderLindegaard » 30 Jan 2011, 23:07 skrev: Tjaaa Mercedes eller Wartburg....de kan begge køre dig fra A til B....
Hvis jeg skulle vælge mellem Ben. og VERNER ville jeg til hver en tid vente til jeg havde råd til en VERNER - absolut ingen tvivl om det. Det er min holdning og ved godt jeg bliver lynchet for den mening(skrev jo osse i et andet indlæg jeg hellere ville bore mig selv i knæet end have en Ben,
)
Du borer bare løs. Husk og hold knæet i ro imens...Lindegaard » 30 Jan 2011, 23:07 skrev: Tjaaa Mercedes eller Wartburg....de kan begge køre dig fra A til B....
Hvis jeg skulle vælge mellem Ben. og VERNER ville jeg til hver en tid vente til jeg havde råd til en VERNER - absolut ingen tvivl om det. Det er min holdning og ved godt jeg bliver lynchet for den mening(skrev jo osse i et andet indlæg jeg hellere ville bore mig selv i knæet end have en Ben,
)
Tja min overdahl kostede 3000. men så stod jeg og selv for transport.viking48 » 30 Jan 2011, 23:38 skrev:en werner a251 25 kw koster kan købes for 55000 kr og så lidt transport
sådanOllii » 30 Jan 2011, 23:58 skrev: Tja min overdahl kostede 3000. men så stod jeg og selv forntransport.![]()