Frank_Rasmussen skrev: Uha, det var et slemt slag mod Nordjysk Bioenergi, som netop holder til i 9750 Øster Vrå (Brinken 10), og som for ikke langt tid siden henviste til en artikel om hvordan svenske træpiller-brænder vist er teknologisk 10 år efter de danske![]()
Citat fra deres hjemmeside: "Danmarks mest solgte brænder, over 16000 kørende fyr, samt et stort forhandler net."
Og de skulle endda have ret lækker mad ved deres åben hus-arrangementer
Jeg har set meget på Nordjysk bioenergis produkter og har også set deres artikler om svenske fyr der er 10 år bagud.. jeg spørger lige.. hvad har Nordjysk bioenergi udviklet på deres fyr gennem 10 år, jeg kender til stor udskiftning af eltænder og utætte kedler... de skrev om udvikling... jeg tager altid sådanne artikler med sindsro, jeg vil hellere hører folkets udtalelser, jeg skal ikke påstå at mit valg er bedre end hvis jeg var gået over gaden til Nordjysk bioenergi, jeg har bare en bedre "mavefornemmelse" ved mit valg... ellers har jeg ikke noget at have det i. Jeg er bare spændt på hvad jeg nu skal igang med..en svensker... ja nu kan jeg da prale af: villa Volvo og svensk pillebrænder...