Ja så blev det min tur til at lave et indlæg her. Har læst en del på forumet, for at blive klogere på et pillefyr.
Min bankrådgiver og jeg er nemlig blevet enige om at det er en go ide

Jeg har læs og læst og læst, og er nok blevet enig med mig selv om, at det bliver en Woody, når den tid kommer. Kan se at der er mange her inde der har en Woody og er glad for den.
Næste punkt i projektet, er at finde ud af placeringen af fyret. Lige nu har jeg at oliefyr, tilsluttet en isokern skorsten, og regner med at placere pillefyret samme sted. Min olietank står i et rum lige ved siden af fyrrummet og så var det jeg tænkte, at jeg måske kunne bruge olietanken til pillemagasin? Ser i noget problem i det?
Hvis det kan lade sig gøre at bruge tanken til magasin, er næste spørgsmål, hvor langt kan sneglen række? Er godt klar over at den kan fået i forskellige længder, men hvis nu det skal være en standart længde på 1,8m, hvor langt fra fyret kan udløbet i magasinet placeres. Er der regler for hvor mange grader sneglen skal stå i? Og kan sneglen overhovedet skilles ad, så den kan stikkes gennem et hul i en væg?
Ja det var godt nok mange spørgsmål, men jeg er også rimelig grøn ud i det her, men heldigvis gør det selv mand

Allan