Bigfoot » 18 Feb 2012, 09:30 skrev: pjat med dig... bare se hvad forummet her udsættes for
Hmmm nårh ja det ka du jo så ha en pointe i...

Bigfoot » 18 Feb 2012, 09:30 skrev: pjat med dig... bare se hvad forummet her udsættes for
Den går nok ikke helt. Jeg mener nemlig at de er så smarte at de skriver spar OP til 23 % men ellers var ideen da go'Landlyst » 18 Feb 2012, 09:21 skrev:Har spekuleret på den der også, og der er jo ikke skrevet noget med småt.... Så man kunne vel teoretisk montere dem, konstatere at det IKKE giver den lovede besparelse og så sagsøge dem... MEn det var nok nemmere i USA![]()
Men hvad med at kombinere det med Land og fritids radioreklame, spar 50% på din varmeregning med træpiller!
abn » 18 Feb 2012, 09:35 skrev: Den går nok ikke helt. Jeg mener nemlig at de er så smarte at de skriver spar OP til 23 % men ellers var ideen da go'
MichaelK » 18 Feb 2012, 10:25 skrev:Set i forhold til mit gamle oliefyr, har jeg sparet ca. 55% ved overgangen
til træpiller. Så i den henseende, så har Land&Fritid helt ret
Så ingen søgsmål fra mig![]()
Mvh.
MichaelK » 18 Feb 2012, 14:10 skrev:Ja, besparelsen på 50% holder kun ved overgang fra olie, naturgas, eller
dyr fjernvarme. Bruger man i forvejen et ældre stoker- eller pillefyr, så er
besparelsen sikkert minimal, hvis der overhovedet er nogen? Har man et
brændselsfyr, er der sikkert slet ingen besparelse?
Men jeg mener nu også, at annonceringen med 50% besparelse, logisk
nok gælder ved skift fra fossile brændsler til biobrændsel. Jeg tror ikke at
man kommer igennem, med en klage over vildledende markedsføring?
Mvh.