Man kunne jo forestille sig at disse rygter er startet af en konkurrent

Så Du pausefyre gerne, for dermed at forøge dit pilleforbrug? Og roder med indstillingerne, hvernoller » 13 May 2012, 10:32 skrev:Nu er baxi pr. defination ikke et dårligt fyr bare fordi der ikke er eltænder på, det handler jo om ens indstilling til at bruge lidt tid til at finde de rigtige indstillinger.En ting er sikkert med en baxi kommer du ikke til at fryse, deraf ordsproget heller lille og vågen end stor og doven.Min baxi kører helt optimalt og det er selvom der 18-20gr. varme udenfor.
Køb en baxi så er du fri for at købe to bio 18 eller et andet pillegnaskeranlæg.
Du kunne ikke helt forstå det jeg skrev prøver lige en gang til min baxi pausefyrer ikke den veksler imellem høj og lav selvom der er 18-20gr.MichaelK » 13 May 2012, 10:51 skrev: Så Du pausefyre gerne, for dermed at forøge dit pilleforbrug? Og roder med indstillingerne, hver
gang vejret slår om? (Overdrivelse fremmer forståelsen). Skal manuelt tænde op, hver gang
fyret går ud. Så kommer man hjem til et koldt hus, fordi den lige gik ud mens man var på arbejde![]()
Eller gå igennem et længerevarende oprydningsarbejde, efter en tilbagebrand? Den skal både
blæses igennem, og tørre i et døgn. Og så har man sikkert et en utæt SYR ventil at kæmpe med.
osv.osv.
Man kunne lige så godt stå og skovle kul i kedlen på et gammeldags damplokomotiv.![]()
Kom nu videre for f...... Multiheat'en er gårdsdagens teknik, opgraderet en smule for at forsøge
at være med, uden at det rigtig lykkedes til UG.
Mvh.
hvis dette er sandt undre det mig at netop vvs eksperten ikke skulle være forhandler af ekoheatenBigfoot » 13 May 2012, 10:21 skrev: manden bag ekoheat fyret, er samme mand som står bag VVS-eksperten. Jeg har mine kilder, men har ikke en decideret link du kan få lov at se.
Men den er nu god nok.
fordi så ville folk kun tage det som værende det lavprisprodukt det rent faktisk er.... når det er sanistål der forhandler det, så antager folk automatisk at det er kram....robinhood » 13 May 2012, 11:15 skrev: hvis dette er sandt undre det mig at netop vvs eksperten ikke skulle være forhandler af ekoheaten