Som altid - venlig hilsen
PS.
Måske var det på tide, at vi fik os et brændeovnsforum

- Og pallerne er forberedt til stabling, så hr. og fru Jensen kan bestille en palle hver, men stadig kun betale for en palles leveringCyberfox skrev:Som jeg læser notatet så er personlig indført biobrændsel afgiftsfrit.
Men ellers kommer der vel helt tilfældigt nogle 500kg paller som vil undgå afgiften..
Min fejl. ( så var notatet åbenbart ikke så let læseligtCyberfox skrev:Som jeg læser notatet så er personlig indført biobrændsel afgiftsfrit.
Men ellers kommer der vel helt tilfældigt nogle 500kg paller som vil undgå afgiften..
Det glæder jeg mig helt vildt til - så gør afgiften da godt for noget. (Min traktor kan kun løfte 700kg, så de 896 er lige til den høje side)Cyberfox skrev:Som jeg læser notatet så er personlig indført biobrændsel afgiftsfrit.
De sku du aldrig ha sagtnemocharley skrev:jeg kan da sidde og blive helt glad for mit solvarmeanlæg
Ja det lyder da kun rimeligt... LOLHjemme teori skrev:
De sku du aldrig ha sagt- nu kommer Lidegaard nok snart efter dem også, dem kan de jo holde øje med på flyfoto og med den globale opvarmning er det jo også en slags forsyningssikkerhed. Nu flere solskinstimer nu højere årlig afgift
![]()
![]()