Her kan alle forhandlere sælge deres produkter.
Det gælder både træpiller, stokerfyr osv.
Ligeledes er forhandlere og producenter velkommen til at informere os om nye produkter osv.
Forumregler
Her kan alle forhandlere skrive nyheder, sælge produkter osv.
Når emnet ikke længere er gældende, bedes I skrive det i emnet som en tilføjelse. For andre brugere end forhandleren er det kun tilladt at spørge ind til produktet og/eller firmaet.
Alt andet vil blive betragte som spam og slettes uden varsel.
Jeg har en Woody v6.06 og i min styring var der allerede chip i dag jeg fik brænderen (rs232 chip)
Hvis der er nogle der mangler en chip, så kan de komme og få en da jeg ikke har noget og bruge den til.
(jeg bor på nordfalster)
Jeg er helt ny Woody bruger, jeg har tidligere haft en TB mini og jeg må sige at efter at jeg har fået en Woody
så er mit pille forbrug faldet meget og den behøver ikke så meget service som den gamle brænder.
Nu hvor jeg har fået interface på så piller jeg ved fyret heletiden
Jeg har en Woody v6.06 og i min styring var der allerede chip i dag jeg fik brænderen (rs232 chip)
Hvis der er nogle der mangler en chip, så kan de komme og få en da jeg ikke har noget og bruge den til.
(jeg bor på nordfalster)
Jeg er helt ny Woody bruger, jeg har tidligere haft en TB mini og jeg må sige at efter at jeg har fået en Woody
så er mit pille forbrug faldet meget og den behøver ikke så meget service som den gamle brænder.
Nu hvor jeg har fået interface på så piller jeg ved fyret heletiden
Der er fantastisk legetøj til drenge
MVH
Brian
Hej!
Ja jeg gik også fra en tb-mini til en nbe brænder(scotte), og jeg savner heller ikke tb-minièn
Held og lykke med din woody
mvh thoken
Domptør for en scotte! Tidligere tb mini- kriger!
Scotte 10 kw,V7 styring, keramisk eltænder fra q-Pro, kompressorrens, vvb-prioritering (Metro 110l), trækstabilisator, alpha pro pumpe.
Solcelleanlæg: 5,85 kw, med 2x3kw KLNE invertere. http://stokercloud.dk/dev/thoken.html