Njarh - Hvis man forstørrer billede 6, kan man faktisk se, at Thy har ret. Det højre ben er gået gennem asfalt - eller noget der ligner. SF-stenene går ikke ind under traileren - såvidt jeg kan se.
Med varm hilsen
Flemming Thomsen Hvad kan udskydes til imorgen, skal ikke laves idag - thi imorgen er det måske overflødigt
Flemmingth » 04 Apr 2011, 23:52 skrev:
Njarh - Hvis man forstørrer billede 6, kan man faktisk se, at Thy har ret. Det højre ben er gået gennem asfalt - eller noget der ligner. SF-stenene går ikke ind under traileren - såvidt jeg kan se.
Ja det er så lyset der snyder.
Vi har kun sf-sten på pladsen hvor trailerne normalt står.
Vi har asfalt i opmars banerne, og til og fra færgen.
Fer » 05 Apr 2011, 14:35 skrev:Utroligt.. jeg havde forventet en slags chassis-vanger der ville være skæve.
så skal du se når man vrider sådan en trailer rundt på en plads, med fuld last.... så overvejer man om den selv tipper pallerne af, sådan flekser den.
Det er et dobbeltpladechassis, så istedet for solide tykke vanger, så er det bare to plader med mellemrum, og en over og underlægger på.... det vejer under det halve, og holder ligeså godt.
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.