hensan » 08 Sep 2012, 11:51 skrev:Tillykke - Husk at nyde dem (også) mens de er små - Der går kortere tid end du tror får hun kommer og beder om at låne bilnøglerne.
Det er nemlig rigtigt
STORT tillykke med familieforøgelsen
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig
Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm
Tillykke med den bette! Det er det største der findes.
lamborg » 08 Sep 2012, 10:28 skrev:
En pige skriver du. Tja så må du hellere gå i træningslejr. Der går jo ikke mere en 14-15 år inden du skal til at jage div hanhunde på porten og skal du opbygge en positur som kan skræmme selv den største bejler væk så kan du ikke starte for tidligt.
Jeg har aldrig forstået hvorfor de skal skræmmes helt væk. Bør man ikke bare gå i træning så man kan komme efter dem hvis de er nogle idioter. Vi har vel alle sammen jagtet en eller andens datter en gang
Jeg har aldrig forstået hvorfor de skal skræmmes helt væk. Bør man ikke bare gå i træning så man kan komme efter dem hvis de er nogle idioter. Vi har vel alle sammen jagtet en eller andens datter en gang
Stort til lykke med den lille ny, det er en ny verden og nyt liv der starter for dig her.
Men bare rolig, det varer kun 18 år, inden du får dit liv tilbage
Håber ikke det forhindrer dig i at bruge de halve hoved mursten, som du hentede her på matriklen
for en måned tid siden ....