Tja, foruden dem du selv nævner har KSM også en mindre model (175-13). Flere kan jeg ikke komme på men andre læsere har måske nogle bud ?
Den jeg kører kan man vist ligefrem ikke kalde en kompaktstoker. Et velment råd fra en 'flisfyrer', vil være at få en stoker med et så stort magasin det er muligt, minimum 500 liter.
Mvh. Leif. Selvgjort er absolut velgjort - når det virker efter hensigten ! Motto: Forsøg altid at lave tingene så enkelt det er muligt.
Jeg kender efterhånden alle sammen mit problem er at der er begrænset plads i mit fyrrum Jøma'ens mål er noget nær maximum ellers er jeg tvunget til enten at bygge mit fyrrum om hvilket ikke er billigt eller også skal jeg have en stoker stående meget uhensigtsmessigt så der ikke er mere plads tilbage....
Det er derfor jeg søger noget ligende Cpi12'eren for de passer direkte ind der hvor mit oliefyr står nu.
Jeg har også en brændekedel hvor jeg kunne sætte en stoker på men der er kun ca en meter fri foran så enten skal den stoker være ultra kompake ellers skal der være to snegle på så den laver et 90graders knæk men det har jeg ikke rigtigt set nogen som laver
Hej En Benekov R15 S har to snegle som samles på en rund flance over celleslusen, magasin kan derfor drejes 100 grader frem/eller tilbage i forhold til stoker sneglen.
Hilsen Karsten