Er der nogle som har kendskab til en service tekniker med kendskab til en benekov R25 omkring Herning, har forsøgt med Karsten rigtig mange gange, desværre uden held.
uden af nogen kender denne sag udover dig og Karsten vil jeg sige følgende
uanset hvor man handler og med hvem man handler, hvis man ikke betaler det man skylder så smækkes garantikassen og "gode råd" kassen i med et brag. Så få betalt det du skylder, alt andet er sgu for sølle.
John Skov Jensen » 19 Mar 2011, 19:40 skrev:
uden af nogen kender denne sag udover dig og Karsten vil jeg sige følgende
uanset hvor man handler og med hvem man handler, hvis man ikke betaler det man skylder så smækkes garantikassen og "gode råd" kassen i med et brag. Så få betalt det du skylder, alt andet er sgu for sølle.
/John
Enig, - desværre kender vi ikke historien, - og om der er en sådan.
Men man skal betale for det man køber, - sådan er det bare
Hej.
Jeg er helt enig med at man skal betale for en vare, jeg betalte forud 40.000,- ved ordre d. 5/3 2010, resten skulle betales når fyret var installeret i drift klar stand. Men for det første blev mit fyr ikke sat op i sensommeren 2010 men d.19/3 2010 Karsten skulle stå for hele opsætningen og han lovede at det sagtens kunne klares på en dag. Liagro kom fredag d.19/3 og blev langt fra færdig, vi havde således ingen varme hele weekenden. Liagro har siden arbejdet frem og tilbage med fyret uden held i efterhånden et helt år,problemet er, overfyldt aske skuffe som skal tømmes 2 gange dagligt, fyret melder tændingsfejl, ødelagt isolerings plade på lågen, eltænder virker ikke, forkert brændehoved, desuden et kæmpe pille forbrug 30 tons på et år til 200m2 hus og 300m2 lager som opvarmes til 12-15 gr. jeg kan også oplyse at d. 7/5 valgte jeg at indbetale yderlig 20.000,- i håb om at Liagro gerne ville gøre sig den ulejlighed at få færdiggjort handlen og selvfølgelig modtage de sidste 20.000,- desværre uden den ønskede effekt. Derfor sendte min advokat d.27/10 2010 en skrivelse til Liagro hvor jeg bad om at hvis ikke Liagro fik fyret til at fungere snarest ville De ikke modtage rest beløbet. jeg kan ikke tælle på 2 hænder hvor mange gange Karsten har lovet at gøre noget ved problemet desværre uden held. Til sidst vil jeg sige et par ord til Karsten, du må gerne hænge mig ud på dette forum ,men husk at holde dig til sandheden. Venlig hilsen Jan Hedelund
Lyder til du har stor indsigt i Liagros kundekartotek....
Kan fortælle, uden at det har nogen forbindelse til denne sag overhovedet, at der er ufatteligt mange der ikke betaler for de ydelser de modtager. Er ansat i en mindre vvs virksomhed og hver måned er der min. 5 kunder der ikke betaler hvad de skylder med alverdens undskyldninger til følge.
All men are created equal, but only the bravest become firefighters.
Søren Ø. Jeg har ingen indsigt i Liagros kundekartotek, men det er ikke første gang en kunde helt offentlig har beklaget sig over det der er leveret/ikke leveret. Når man så ser det samme med at selv samme person overhovedet ingen problemer har med at afpresse kunden i fuld offentlighed, så tegner det jo ikke ligefrem et billede af en samvittighedsfuld person hvis du spørger mig...
Jeg forstår udemærket at der er dårlige betalere, og det vil du fortælle, uden det egentlig har nogen forbindelse til den her sag, som du selv siger... og hvor vil du hen med det? Er det fordi du har lyst til at forsvare den nedredrægtige adfærd han har overfor nogle af hans kunder eller hvad?
Jeg må nok bare bifalde mig koret der ikke er vilde med liagro. Der er påfaldende meget skriveri om mangler og fejl fra liagro.
Når manden så begynder at udstille/afpresse kunder i fuld offenlighed, ja så melder jeg "kæden er sprunget af".
Den mand får jeg nok ikke ondt af.
Har ikke ondt af hverken Liagro eller for den sags skyld hans kunder. Men kan da oplyse at hvis vi har kunder der ikke betaler får de sgu heller ikke udført mere arbejde...så hvis der nu er lidt sandhed i Liagros indlæg kan jeg sgu godt forstå sagen står hvor den står.
Hvis det er at afpresse kunder der i fuld offentlighed fremkommer med ting om ens firma/person at svare dem i samme forum som de selv har givet bolden op i, ja så må du gerne mene at jeg forsvarer en nederdrægtig adfærd. Men hvis der i Jeres verden ikke skal mere til for at en person skal virke nederdrægtig og afpressende, så sker der nok ikke så meget spændende i ligusterkvarteret ;-)
Fordi der er meget skriveri om et firma, er det påfaldende at så mange har en mening om firma/mand, selvom man kan se i profilen at de slet ikke har produkter stående fra dem....
Hvor mange tilfredse kunder mon der er...nå nej det er vel ikke så interesseant at vide.
All men are created equal, but only the bravest become firefighters.