egmadsen skrev:Jeg må hellere kontakt Pille Madsen det ser ud til hans priser er ok. Hvordan er det med betalingen er det ved levering eller med Dankort ved bestilling? Og jeg kan se at det bedste til et 10 KW scotte fyr er 8 mm piller det er ingen grund til at prøve 6 mm hvis de kan give problemer
Jeg ved ikke om hans priser er bedre end andre syd for grænsen, men du får en ordentligt behandling og hans "trustpilot" ryger bare opad og opad - Hvilket betyder mere for mig end at du måske sparer 20,- pr tons og så en dag dukker varene aldrig op - hvilken der er nogle herinde der måtte erfarer på den hårde måde ved anden forhandler.
Betaling er forud - med Dankort (gebyr 1,7%) men så er der også en vis sikkerhed for at få pengene tilbage, eller bank-overførelse hvor det kan være en del sværer at få hentet pengene hjem hvis noget går galt.
Du kan IKKE bestille træpiller MED LEVERING i Tyskland (en dansk regel -vistnok) så på de tyske hjemmesider er der som regel en henvisning til en dansk vognmand hvor du bestiller leveringen - skulle fungere rigtig godt ved Pillemadsen.
Brug 8 mm i din Scotte - Slut.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.