Ja den faldt jeg godt nok også over.... Og tænkte Jubii.....calle skrev:Er det ikke fantastisk. Mens man sidder og læser denne tråd, så popper der dælme en reklame op for polske håndværkere

Ja den faldt jeg godt nok også over.... Og tænkte Jubii.....calle skrev:Er det ikke fantastisk. Mens man sidder og læser denne tråd, så popper der dælme en reklame op for polske håndværkere
Jaja kender også polakker som arbejder efter bogen og er dygtige håndværkere...Flammen skrev:så er det heldigvis godt vi ikke generaliserer..... der er vel omkring 15 polske arbejdere på min arbejdsplads, og de har været der i 10+år. rare flittige mennesker, som også deltager socialt med os andre efter arbejde........
Det er jo desværre noget lidt for mange danskere er blevet lidt for gode til.Flammen skrev:så er det heldigvis godt vi ikke generaliserer..... der er vel omkring 15 polske arbejdere på min arbejdsplads, og de har været der i 10+år. rare flittige mennesker, som også deltager socialt med os andre efter arbejde........