Hvordan får du så lige det til at hænge sammen med et danfoss produkt??? Eller var det bare et smart malplaceret indlæg for et salg

Well, den kunne misforstås.. 5 stk til 98kr stykketctn skrev:rolig rolig pendec , intet salg, har selv bare købt dette produkt og er tilfreds ved godt det ikke er danfoss men ville da bare oplyse at man kunne få thermostater der var billige og virkede ( min mitsubishi virker og ja det er ikke en ferrari) ja undskyld mig syntes du skulle få admin til at lege ( hvor herre bevares et surt opstød)
Du har ret - Pendec - Den KUNNE misforståes - Men fint du indrømmer din misfortolkningpendec skrev:Well, den kunne misforstås.. 5 stk til 98kr stykket, så ikke salg, når du selv påpeger det, så var det en oplysning om et alternativ og hvor dette kunne købes.. Jeg misforstod, min fejl!
Kunne være denne, jeg har dog prøvet sættet og det var præcis som harald skrald, billigt og virker ikke.dannidines skrev:Jeg har faktisk overvejet sådan et par harald-skrald modeller, i Tyskland (Conrad electronic) så jeg en "connect" agtig model af dem med central enhed, vindueskontakter m.v. (registrerer åbne/lukket vindue i angivet rum) og man kunne opsætte det hele via Web interface - kan dog ikke huske prisen, men den var ikke VOLDSOM