Zmień swój adres IP
Wifi Protector zmieni bezpłatnie twój adres IP. Pobierz za darmo. Gå til pl.wifiprotector.com/
Ok, den ser dansk ud. Så fejlen er altså ikke ip. Troede lige den kunne afsløres på det.JFinderup skrev:Skal jeg ikke rigtig kunne sige - MyIP giver 165.225.64.xx
Så har du nok malware på maskinen, som retter din indstillinger?JFinderup skrev:... og så får man pludseligt denne reklame ....![]()
Zmień swój adres IP
Wifi Protector zmieni bezpłatnie twój adres IP. Pobierz za darmo. Gå til pl.wifiprotector.com/
Ok, så forklarer det hvorfor nogle peer ender i USA og andre i Danmark. Så mon ikke Zscaler sender noget web traffik til denne site fra en polsk ip, som vi ikke lige ser, det kan Ulrik nok godt se, og derfor fanger reklamerne dig som værende fra Polen.JFinderup skrev:Der er Zscaler installeret så selv de frække sider bliver blokeret uden at jeg er på VPN. Visse browser og PC indstillinger kan jeg ikke ændre pga. policies.
Klart det var også nævnt som en årsag.. Du nævner dog Zscaler og hvis den smider policy på din firma pc, så kan du nok ikke ændre det, hvis det er i den policy. Må jeg spørge om i har polske afdelinger, for hvis Zscaler så konfigures til brug af polakkere og købt der, så vil din policy jo også få sprog sat.JFinderup skrev:Tror mere på det er en browser setting. Under Settings - Manage Search Engines ... står den til default google.pl
Og under kontoen (Google) står min Location til Poland.... Selv når jeg laver dem om, "hopper" de tilbage.
Må ned og se i registrerings databasen...