Tusind tak for de informative indlæg, fyret er faktisk på stokercloud.dk, brugeren hedder "knudstrupvej"
Dejligt at høre, at der er ganske udmærket fyr, så er der mere ro i sjælen det hvad det angår
Super fedt men en stribe videoer som forklarer lidt af det grundlæggende, fyret er tændt lige nu men det kører ikke da huset jo står tomt.
Jeg vil med det samme kigge efter en ekstra eltænder.
Jeg kar kigget på tallene i styringen.
Fint med solfangeren.
Iltstyringen trænger til at blive kalibreret.
Om PI reguleringen er ok, ser vi når der bliver tændt op.
Jeg har set diverse videoer igennem et par gange og tænker det nok er smart at starte med at rense det, men overvejer at bestille et service til det, det ligger i en 2000-2500 kr, korrekt ?
Jeg har set diverse videoer igennem et par gange og tænker det nok er smart at starte med at rense det, men overvejer at bestille et service til det, det ligger i en 2000-2500 kr, korrekt ?
Der er ikke noget i det service du ikke selv kan klare (det kan selvfølgeligt altid være godt og få en til at komme og vise sig hvordan fyret fungere, men man kan sagtens selv finde ud af det, og det er noget man selv kommer til at sætte sig ind i under alle omstændighedder)
triumph skrev:Du slår dig bare løs (der er vist noget med at du skal have sendt xx indlæg, før du kan sende beskeder, så jeg sender dig lige min mail i en pb)
Så har vi fået nøgler til huset og er godt igang med diverse gøremål !
Ejeren havde hældt et par dække piller i siloen, så det kan vi ikke klage over.
Nu til det sjove, fyret kører og jeg har slået "vejrkompensation" til, når jeg logger ind på stokercloud
Kommer der hver gang en advarsel, kan nogen gøre mig klogere på hvad den betyder ?
Brugeren hedder "Knudstrupvej"
Jeg har skrevet lidt en bruger herinde som gerne ville komme forbi og forklare lidt om hvordan og hvorledes, jeg har først fri i weekenden samt torsdag og fredag i næste uge, så håber på han kan komme forbi der.
Men indtil da, nogen gode råd til hvad jeg kan/bør gøre ved fyret indtil da ?
Så har vi fået nøgler til huset og er godt igang med diverse gøremål !
Ejeren havde hældt et par dække piller i siloen, så det kan vi ikke klage over.
Nu til det sjove, fyret kører og jeg har slået "vejrkompensation" til, når jeg logger ind på stokercloud
Kommer der hver gang en advarsel, kan nogen gøre mig klogere på hvad den betyder ?
Brugeren hedder "Knudstrupvej"
Jeg har skrevet lidt en bruger herinde som gerne ville komme forbi og forklare lidt om hvordan og hvorledes, jeg har først fri i weekenden samt torsdag og fredag i næste uge, så håber på han kan komme forbi der.
Men indtil da, nogen gode råd til hvad jeg kan/bør gøre ved fyret indtil da ?
Med venlig hilsen
Thomas Ahlgren
Det er ikke lykkedes at tænde op i to forsøg.
Din ilt styring bør kalibreres