Brandsen skrev:
Med mindre et totalt geni kommer op med et endnu uprøvet og gennemførligt forslag,
ender det vist med, at jeg simpelthen maler skidtet over med en mat sort Hammerite
Prøvet denne ?

Brandsen skrev:
Med mindre et totalt geni kommer op med et endnu uprøvet og gennemførligt forslag,
ender det vist med, at jeg simpelthen maler skidtet over med en mat sort Hammerite
Sad lige og ledte lidt på nettet - Viskelæder påstås at kunne bruges - Aner ikke om det virker men måske et forsøg værd.Brandsen skrev:Halløj i forum,
Autosol = no-go
Sprit = no-go
Krapyl alkohol = no-go
Renset benzin = no-go
Cellulose fortynder = no-go
Acetone = no-go
Hårtørrer = no-go
Shit, I'm doomed !
Acetone kunne opløse plastic laget, men det tværede bare rundt,
så ikke praktisk anvendeligt. Hårtørrer var bedst, kunne blødgøre
plastic så meget man kunne kradse lidt af, men heller ikke praktisk
gennemførligt.
Er det blankt eller mat, under det du får af?MichaelK skrev:Jeg er lidt nysgerrig på, om der dukker ren krom frem, de steder der er lykkedes at få hul?
Jeg fastholder min teori om at det er klarlak du er ved at pille af. Fordi det sidder sindssygt fast, det er blankt der hvor sliddet er mindst og lakken er intakt, og at under det du får pillet af ikke er blankt. Men det er bare en teori ud fra billeder og beskrivelse.Brandsen skrev:Halløj i forum,
Jeg synes det er både sort og mat. I et vanvittigt øjeblik kunne jeg tro
tidligere ejer har sat sorte carbon lister på, magen til dem, der er populære
at sætte på den udvendige del af kofangeren.