Det tror jeg såmænd ikke men den viser 15 poster hvor der sådan set er angivet køretøj to gange.
En hurtig optælling siger at der mangler i det mindste 1 mc og 1 eller 2 campingvogne samt 6 til 7 biler.
- Og jo. De var også i mit navn.
Første mc kom på plader i ´84 og der mangler også en del biler fra perioden fra 84 og på gennem 90érne - Så det er nok grunden.Flammen skrev: 28 dec 2018 23:16 det har noget med din alder at gøre![]()
registeret skulle digitaliseres først. tror der blev sat en skæringsdato dengang
Ok, jeg er ikke så heldig med antal køretøjer, og ikke købt/skiftet så ofte, så min liste var ok, og jeg fik kørekort for kun ca. 2 årtier siden.Lintz skrev: 28 dec 2018 23:04 Det tror jeg såmænd ikke men den viser 15 poster hvor der sådan set er angivet køretøj to gange.
En hurtig optælling siger at der mangler i det mindste 1 mc og 1 eller 2 campingvogne samt 6 til 7 biler.
- Og jo. De var også i mit navn.
Måske det var en udmærket ide for som jeg lige kan huske det er det blevet til følgende:pendec skrev: 28 dec 2018 23:21
Måske går den bare X antal tilbage, så man ikke får afsløret hvor mange penge der er spildt på biler igennem årerne.
Nope - Seicento 1,1