På forhånd tak for hjælpen.....

Ja 350lbeholder vil du ikke fortryde.....jenssonnichsen » 16 Nov 2010, 20:29 skrev:Planlægger at udskifte mit stoker fyr, da det ikke længere er tidsvarende. Jeg har brug for både et vedligholdelse venligt fyr og selvfølgelig et mere energieffektivt.
Jeg har kig på et multiheat 1.5, da flere har fortalt mig at jeg skal passe på med at vælge for stort.
Mit hus er fra 1914, men er efterhånden gennerenoveret med effektiv indvendig isolering og inden for de næste 6 mdr. får vi udskiftet samtlige vinduer med 1-2 koblede vinduer.
Samlede M2 er ialt 406, hvoraf de ca 50 er gang/bryggers og fyrrum.
Mit spørsmål er så, er en 1.5 nok. Har læst flere indlæg der indikere dette, men vil gerne være helt sikker, har forsøgt at finde gode modeller for en teoretisk beregning, men endnu uden held.
I øvrigt har set at 350 liter modelen er på tilbud flere steder, man skal vel ikke bekymre sig for at købe den kontra med 200 liter magasin der koster 6000 mere....?
Lige et spørgsmål mere (sikkert af de samme)thy » 14 Nov 2010, 15:05 skrev:Så er mit Baxi Multiheat 1.5 indstillet som følgende
sw109 - den kan jeg ikke ændre ved???
h 15
l 40
b30