Dejligt at se folk gider hjælpe hinandenRene`larsen » 25 Feb 2011, 17:22 skrev:tråd slut. Stor tak til scotte kim som brugte sin aften på at jeg kunne få stokerkontrol

Levi : er du i gave humør

Dejligt at se folk gider hjælpe hinandenRene`larsen » 25 Feb 2011, 17:22 skrev:tråd slut. Stor tak til scotte kim som brugte sin aften på at jeg kunne få stokerkontrol
hehe, - Renè har lige bestilt nye chips igår - det var derfor jeg skrev, - jeg ved den ene er til KimOldgaard » 25 Feb 2011, 17:57 skrev: Dejligt at se folk gider hjælpe hinanden![]()
, men er det i bund og grund ikke også derfor vi er her
![]()
![]()
Levi : er du i gave humør![]()
Selv taklevi » 25 Feb 2011, 17:29 skrev:Så må vi hellere finde en ny chip til scotte kim hurtigst muligt
ny og ny....Frank_Rasmussen » 26 Feb 2011, 09:11 skrev:Så lidt tilfældigt, at der er kommet en ny vejledning til Bluetooth trådløs forbindelse på http://nordjysk-bioenergi.dana9.dk/file ... dapter.pdf
Det begynder at ligne noget RenèRene`larsen » 28 Feb 2011, 22:14 skrev:nej det er ikke iltstyringen der er gået grasat var først løbet tør for piller,og så har det været store pille dag så det er først efter kl ca 20 man kan regne med