Får anlægget i næste uge og håber at få det monteret snarest muligt efter. Pt. er investering meget bedre end at sætte pengene i banken, så det kan kun gå for langsomt med at få det sat op, inden solen kommer for alvor

Det tror jeg du har ret i. Lige nu er ordningen (netto eller afskrivning) for god til at lade være.thoken » 20 Jan 2012, 23:45 skrev:Der kommer jo nogen efterlønspenge, som det bliver muligt at hæve, og jeg tror at det er bedre at sætte "opsparingen" i solceller end at blive i efterlønsordningen.![]()
Jeps... også sådan jeg tænker og vil gøre..cp_ » 20 Jan 2012, 23:54 skrev: Det tror jeg du har ret i. Lige nu er ordningen (netto eller afskrivning) for god til at lade være.
Jeg vælger netto afregnings metoden, da det går lige op (over tiden vinder netto afregning) i længden, og mindre besvær.
Claus » 21 Jan 2012, 06:51 skrev:At afskrive 25 % på anlæget om året og sætte pengene på pensionsopsparingen og trække dem fra igen er vel heller ikke så tosset ?
Helt sikkert... Jeg indrømmer på mine grædende knæ... Jeg kan bare ikke gennemskue og finde ud af alt det virksomhedsordning. Jeg bliver jo selvstændig.. Så jeg skal benytte en revisor... Det er måske 2000 kr. til ham om året......og skat af strømmen oveni.