Knuddi41 skrev:Kører 10% resten af natten. Sender billed af drift graf imorgen.
Nu er det morgen, hvor bliver grafen af
Scotte BS1016 10 kw, kompressorrens, Isokern skorsten med TS. Hus 150 m2 heraf 120 opvarmet med pillefyr, 70 m2 gulvvarme resten med radiatorer. 8 kw Znshine solceller på taget, med en Danfoss TLX 8 pro inverter efter. Morsø 2140 brændeovn.
Knuddi41 skrev:Så Heine. Sådan ser Lux ud på 12 Timer ved 10% Drift. 3kW. Du kan godt stå op og ud at rense fyret. Griner
Fåååg, det der kommer ikke til at ske her - meeen nu kører min jo så også kun på 3 kw når den virkelig laver noget
Ellers står den og putter ved 1,6 til 2,5 kw og der kan jeg bare ikke holde den der lux (er du sikker på du ikke har installeret en diode dernede der lyser på fotocellen konstant
Men bortset fra det, så skal jeg sq også ud og have renset dyret - fyret altså
Scotte BS1016 10 kw, kompressorrens, Isokern skorsten med TS. Hus 150 m2 heraf 120 opvarmet med pillefyr, 70 m2 gulvvarme resten med radiatorer. 8 kw Znshine solceller på taget, med en Danfoss TLX 8 pro inverter efter. Morsø 2140 brændeovn.
Hvad bliver det næste, højglanspolering af inderside af brænder ?
Hehe
Undskyld.
Jeg mener bare... Hvad hjælper det at styring skriver max lux hele tiden ?
Lux tallet er vel udtryk for hvor meget bål der er på.
Og ved lav last er flammen jo ikke så stor og intens, så er det vel kun naturligt at målingen svinger lidt.
/ Christian
Har gerne lidt dele til NBE / Baxi + diverse pumper på hylden.