Så er den gal igen.. Jeg vil ind og se noget tv. Så, lægger konen og min datter på sofaen og ser "familie på bryggen" Hold da kæft en hjerne død tv kanal. At sende noget så åndsvagt. Og så er det ikke engang Comedy. Grrrr.. Så, nu går jeg og brokker mig igen..
Solceller 7.6 kw anlæg. 40 x 190 watt. 42 gr. taghældning. 25 gr. mod vest fra stik syd. 2 stk 3 kw KLNE invertere.
V. pumpe Luft/luft . Panasonic. CS.HE9LKE/ CU.HE9LKE
Livet er ikke så fattigt på glæder, når bare man kommer de rigtige steder.
pelle skrev:Så er den gal igen.. Jeg vil ind og se noget tv. Så, lægger konen og min datter på sofaen og ser "familie på bryggen" Hold da kæft en hjerne død tv kanal. At sende noget så åndsvagt. Og så er det ikke engang Comedy. Grrrr.. Så, nu går jeg og brokker mig igen..
Når det sker trækker jeg mig tilbage til herreværelset
Har indrettet mig med tv, computer, parabol, internet og askebæger oven på garagen
Altså Bennylar, du brokker dig da også vildt!!! Du har lige brokket dig over at andre brokker sig, faktisk gider du ikke høre på dem!! . Det vil jeg da lige have lov til at brokke mig over.
Jeg syntes Brandsen har fundet den ideelle løsning, for de der er kanon-brokkere: De skal bare have en brok-operation, herligt .
Ham her er vist også med på brokker-holdet
Moses stop the crap.jpg
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.