Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af elpres » 27 nov 2018 20:06
Indlæg af john_madsen » 28 nov 2018 09:37
Indlæg af elpres » 28 nov 2018 10:51
john_madsen skrev: ↑28 nov 2018 09:37 jeg tror måske kondensatorerne er serieforbundet, da de kun er mærket til 110v. Tror også det er startkondensatorer, da mærkepladen siger "CS" hvilket i gamle dage betød "Capacitor Start". FYI: ("CR" CapaciterRun og "CSR" CapacitorStartRun)
Indlæg af T-mek » 28 nov 2018 11:05
elpres skrev: ↑28 nov 2018 10:51 Ja der var en ledning fra den ene kondensator til den anden, så de var serieforbundet. Kan man så erstatte de 2 kondensatorer med én med dobbelt op på uF (Mfd) og 220v?
Indlæg af john_madsen » 28 nov 2018 11:09
Indlæg af elpres » 28 nov 2018 11:15
john_madsen skrev: ↑28 nov 2018 11:09 nej, sådan kan man ikke regne kondensatorer ;-) Du skal have en kondensator på omkring 108uF med spænding på mindst 250v. F.eks. sådan en: https://www.elvvs.dk/p/motor-start-kond ... m-1282868/
Indlæg af T-mek » 28 nov 2018 11:19
Indlæg af elpres » 28 nov 2018 11:23
T-mek skrev: ↑28 nov 2018 11:19 https://www.elektronico.dk/produkter/el ... orer/SK125 Se tidligere indlæg.
Indlæg af john_madsen » 28 nov 2018 11:33
elpres skrev: ↑28 nov 2018 11:15 Så det at der mangler 8uF på den du linker til gør ikke det store?
Indlæg af elpres » 28 nov 2018 11:35
john_madsen skrev: ↑28 nov 2018 11:33 Nej, det er uden betydning.
Tilbage til "Bil, MC og Motor"