Er foto føleren fri for smuds ?hudle skrev: 18 aug 2024 16:47 Det er ved det hele synes jeg. Kan ikke rigtig se det ud fra styringen. Men det er konsekvent over 6 timer den mister lys hele tiden.
Hvor er foto føler placeret i brænderen ?
Er foto føleren fri for smuds ?hudle skrev: 18 aug 2024 16:47 Det er ved det hele synes jeg. Kan ikke rigtig se det ud fra styringen. Men det er konsekvent over 6 timer den mister lys hele tiden.
https://www.nbe-shop.dk/index.php/fotosensor.htmlhudle skrev: 18 aug 2024 17:50 Den er placeret i soden, rengjort.
Alt er som det altid har været. Dog har den i den sidste måneds tid begyndt at lave det med lys censor. Har også overvejet bare at skifte den for at se om det er den der laver rod.
Jo den passer, når du tager plastik flangen afhudle skrev: 18 aug 2024 21:57 Hmm er du sikker på den passer i mit fyr. Det mener jeg absolut ikke den gør. Det er den runde jeg har med glas på 180 grader af den ene side nu
Altså, hvis dit fyr ikke kan nå drifttemp midt om sommeren, så kommer der for få piller.hudle skrev: 18 aug 2024 16:19 Ok. Den trækker ellers fint pillerne ind i snegl efter den er rengjort. Synes ikke der er boget der der fejler. Men så må jeg skifte de 2 banditter så fejlen ikle ligger der
Kan man måle på dem om de fejler noget ?