Du er da godt nok forkælet. Hvad har du da gjort?Lintz skrev:
Og konen har givet mig lov til at sidde foran pc´en i aften med hjemmelavet bøfsandwisch - ER MAN IK´ BAR´ HELDIG...
Formel Jen
-
- Stoker XII
- 15
- Mit fyr: Atmos 32
- Areal: 180m2 + 25m2
- Brændsel: bøg
- Fremviser gerne i postnummer: 9575
- Årligt forbrug: 30 m3
- Geografisk sted: 9575 terndrup
- Har takket: 2 gange
- Blevet takket: 1 gang
Formel Jen
Mvh Anders
-
- Stoker XVII
- 17
- Mit fyr: Scotte 16kw Blackstar 1016 V7 :)
- Areal: 250
- Brændsel: Piller
- Fremviser gerne i postnummer: 4173
- Dagligt forbrug: hmm aner der ikke
- Årligt forbrug: nu må vi se ;)
- Geografisk sted: Sorø
- Har takket: 34 gange
- Blevet takket: 27 gange
Formel Jen

kl 17 sidder jeg i firmadytten på vej mod Hjørring

Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig
Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm
Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm
-
- Stoker Pro Engel
- 14
- Har takket: 1385 gange
- Blevet takket: 800 gange
Formel Jen
Jeg tror såmænd bare at hun er så glad for at i morgen er det 15 år siden hun blev gift med verdens dejligste mandabn skrev: Du er da godt nok forkælet. Hvad har du da gjort?

Og så lige tilbage til "Formel jen" - Skulle lige være sikker på hvornår det startede, så gik ind på tv3 sport´s hjemmeside - Der står at det bliver livestreamet - Det kan vel ikke passe at man bare kan se det der - Altså gratis.....
@Oldgaard - Så vink lige - Kører mod djævleøen kl 19,00.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.
-
- Stoker XVII
- 17
- Mit fyr: Scotte 16kw Blackstar 1016 V7 :)
- Areal: 250
- Brændsel: Piller
- Fremviser gerne i postnummer: 4173
- Dagligt forbrug: hmm aner der ikke
- Årligt forbrug: nu må vi se ;)
- Geografisk sted: Sorø
- Har takket: 34 gange
- Blevet takket: 27 gange
Formel Jen
Så må det jo blivet et sted mellem Randers og Århus vi skal vinke og blinke med lysetLintz skrev:

Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig
Formel Jen
Tror ikke lige du skal regne med, at noget er gratisLintz skrev:
Jeg tror såmænd bare at hun er så glad for at i morgen er det 15 år siden hun blev gift med verdens dejligste mand![]()
Og så lige tilbage til "Formel jen" - Skulle lige være sikker på hvornår det startede, så gik ind på tv3 sport´s hjemmeside - Der står at det bliver livestreamet - Det kan vel ikke passe at man bare kan se det der - Altså gratis.....

Venlig hilsen
-
- Stoker Pro Engel
- 14
- Har takket: 1385 gange
- Blevet takket: 800 gange
Formel Jen
Nu er det jo ikke alle der lige kan følge med i det hele - Uddyb venligst - Calle.calle skrev:Nu må det der "spil" mellem Raikon´og Kevin snart være slut
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.
-
- Stoker XVI
- 13
- Mit fyr: Woody 20kw 6.69 m. iltstyring og komp re
- Areal: 170
- Brændsel: piller
- Fremviser gerne i postnummer: 6990
- Geografisk sted: vestjylland, Ulfborg
- Har takket: 15 gange
- Blevet takket: 53 gange
Formel Jen
kevin og kimi har kørt "fuld kontakt" mod hinanden i de sidste par løb. pisset territoriet af. synes nu ikke det har forringet underholdningsværdien.
Formel Jen
Rigtigt set Flamme ! Men det bliver rookien der taber det spil, hvis jeg kender Mr. Icecool ret. Iøvrigt synes/tror jeg ikke Kevin har forsøgt at lægge sig ud med nogen. Han er bare en uskyldig dueunge
Nå ikke mere tuderi ! Imorgen tidlig går det løs. Har heldigvis undladt at spille. Burde jeg gøre det ?????????????
Hvem tipper du Flamme
Nyd det

Nå ikke mere tuderi ! Imorgen tidlig går det løs. Har heldigvis undladt at spille. Burde jeg gøre det ?????????????

Hvem tipper du Flamme

Nyd det

-
- Stoker IV
- 13
- Mit fyr: Scotte 20 kw
- Areal: 280
- Brændsel: piller, Barlinek
- Fremviser gerne i postnummer: 7160
- Årligt forbrug: ca. 8 tons
- Geografisk sted: 7160
- Blevet takket: 1 gang
Formel Jen
Mon ikke bare man skal smide lidt på Hamilton, han ligner da en sikker vinder... satser på at fange nogle gode odds på noget live-betting i morgen :-)