Undskyld mig. Men det var dog en frygtelig omgang vrøvlBop skrev:Ok så mig lige komme med et eksempel som ikke er et fyr eksempel
Kverneland Norsk plovfabrikant bla. På Lib messe var en tro kopi af en Kverneland lavet i Polen
På agromek talte vi med Polak som arbejder for Kverneland og godt kendte plovkopi
Udtrykkeligt sagde han vi har testet den den holder ikke 2 mdr. ligesom det meste andet i Polen kan man ikke regne med kvalitet.
Det kom fra Polaks mund hvordan kan man så stole på en Polsk attest ?
Jeg gider ikke blande mig i attest er god nok eller ej .
Men hellere i hvorfor man skal teste det i andre lande når vi har udemærket mulighed herhjemme
Og ja undskyld Polen er gode til mange ting men kvalitet er vist nok en hel del højere i Tyskland eksempelvis
Der er en eneste svar på hvorfor test er lavet i Polen og det er det er billigt og sådan er det.
Og så er min pointe jo i kan diskuterer i al evighed for der vil utvivlsomt altid mangle noget i en Polsk test
da de jo ikke ligefrem er kendt for produktion af voldsom høj kvalitet.
Endnu skal så lige tilføjes for de kommer vel med på et tidspunkt.
Jeg tror da Kl fyr virker ok men hvorfor bøvle med test i polen hvis ikke det lige er fordi de vil spare penge.
Jeg tror ikke de spare en krone i sidste ende for de mister sikkert potentielle købere så kan ikke se fidusen.
Og selvom EU gerne vil ha alt til at se ens ud over alt ja så lykkes det jo aldrig de kan ikke blive enige om ret meget
når det vikelig gælder sådan plejer det at gå.
Så test ja foretag dem I DK eller Tyskland ,Sverige så ved man da de har høj kvalitet.
Prøv at læse de forskellige indlæg og se hvad der er diskussionen handler om, og hvad kravene til et institut er. Uanset om det er polsk dansk svensk eller andre lande.
Peter