Jaeh - hun er sq rimeligt fyldt med gå-på-mod min kære hustru

Da vi havde det gamle Dantrim stoker strejkede det til sidst mere end det kørte - så jeg fik armen vredet om på ryggen til at få købt nyt fyr

Dråben var vist, da det strejkede en kold vinterdag for hende hvor jeg ikke var hjemme... og hun skruede og skruede i det fyr selvom jeg flere gange pr. telefon nærmest tiggede hende om, at i det mindste få en nabo eller i bedste fald en VVS'er til at kigge på det, da det lød lidt mere alvorligt end som så.
Det nægtede hun pure indtil hun i det mindste havde forsøgt hvad hun kunne selv

Da hun så endelig gav op og ringede til en nabo blev de meget forundret over at møde en totalt uigenkendelig person - sortere end den sorteste skorstensfejer. Selv her 4 år efter snakker de stadig om det til tider

Der er kun en lille måneds tid til jeg er hjemme igen - og så har jeg ferie indtil sidst i maj, så hun og fyret skal kun lige klare den selv en 4 ugers tid endnu

Men det kunne da være en god ide med en "back-up-makker" til at komme forbi når man ikke er hjemme - problemet er bare, at jeg ikke lige har fundet nogen i mit nær-område endnu - jo også derfor det er så godt med sådan et forum her

Alle naboerne brænder godt nok også piller af - den ene har et gammelt stoker-fyr og 2 af de andre købte nyt fyr lige før mig - men ingen af dem er scotte, så der er ikke så meget hjælp at hente.
Har nu heller ikke været nødvendigt før, da scotten bare har kørt - udover lige et par el-tændere, men dem skifter hun også selv uden problemer... og hvis vi nu lader være med, at fodre den med flere snore, så håber jeg da på, at den kører mange år endnu uden problemer