Sort display + hylende alarm + blæser for fuld skrue, alle 3 på én gang, det er desværre præcis symptomet
på et defekt power print. Jeg har vist et Power Print du kunne låne til test, men bor i 4300 området, så
ved ikke lige hvor relevant det er. Elllers send en PB med kontaktoplysninger.
(jeg har ikke nogen print hjemme i øjeblikket)
/ Christian
Har gerne lidt dele til NBE / Baxi + diverse pumper på hylden.
Hej Robin
Har selv Baxi multiheat, og tænker om du har prøvet at tage strømstikket til fyret helt ud af kontakten i ca. 10 sek. Og se om dette hjælper?
Ellers som T-mek skriver ang. print.
Jeg oplever selv ved påfyldning af piller, at sneglen ikke vil køre nogle gange. Det afhjælpes ved som beskrevet ovenstående at tage alt strøm, så virker den igen.
Tak for jeres hjælp alle sammen. Det var printet der var stået af, som I havde ret i. Det hele er nu ordnet og varmen flyder igen :-)
Tak til Poulf for din privatbesked. Jeg kan desværre ikke besvare den.
Super der kom varme på igen, der skal der jo altid være på en Baxi
Hvis du stadig har det defekte Power Print, er det ikke utænkeligt bruger [tag]T-mek[/tag]
var interesseret i at få det, det er før set han har kunne fixe det, ved skift af kondensator.
Det vil jo være fint, hvis vi kunne have nogen liggende i reserve rundt om i landet, og derved
hjælpe Stoker Pro frænder i akut nød.