det var sku da et billede hvor jeg er med... jeg står i venstre side ved barrieren der. i sort trøje med solbriller.
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.
min "lærling", som netop er blevet opgraderet til DTP fotograf, har lige lagt lidt billeder på nettet også....
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.
Bigfoot » 07 May 2011, 21:28 skrev:
(blot for dem, som ikke aner hvad vi snakker om)
Eneste kombination i verden, af en curtis & Wright radialmotor på 18 cylindre ca 54,9 liter slagvolumen, yder omkring 9000 Nm i drejningsmoment og 3800 hk.....
Og så lige en Keith Black Hemi V8 motor på toppen, i en gearkasse, som gør at de to motorer formår at arbejde sammen. Det virker!!!! V8'eren giver så lige 1800 hk oveni
Præcis som der bliver skrevet.... den eneste V8'er i verden, med så stor en starter. Og det er stjernen der bruges til at hive liv i V8'eren.
Han er en af mine tidligere elever fra skolen, som er blevet vores traktortræks lærling. Han er så også kommet ind som lærling ved MAN lastbiler.
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.
enig i at MAN er en lækker bil. Bemærk navneskiltet i frontruden. Har selv bygget den op i min læretid, og har kørt omkring 100.000 km i den en stund.
men har så også kørt volvo.... det går da fint nok
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.