og det binde meget bedre pillerne sammen .

Jeg ved såmænd ikke om jeg har de store smuld-problemer - men vil gerne UNDGÅ at jeg får problemerne.klinten » 26 Feb 2012, 00:42 skrev:Det er vildt at i har så mange problemer med smuld. Min scotte har kørt siden oktober sidste år, og siloen har aldrig været tømt og renset. Det må jo i sidste ende være pillerne der er skyld i det.
Jeg fyrer med German Pellets, som er et super produkt. Alligevel er der lidt smuld i dem. Det kan vel ikke helt undgås. Kan iøvrigt oplyse, at der i forsøgsperioden ikke er kommet smuld ud af hullerne i silofoden. Heller ikke selv om jeg sætter støvsugeren på hulerne. Der er derfor ingen grund til at bore huller i den. Derimod virker de borede huller i det externe sneglerør fantastisk. Jeg har ikke renset siloen siden midten af januar, da jeg borede hullerne i foden.Scotte&vølund » 10 Mar 2012, 00:39 skrev:Hvad laver du ??? Find en anden pilleleverandør.
Nu har jeg foreløbig kørt 12 ton igennem fyret, og har da aldrig , endog, overvejet at rense magasinet for smul...