Baxi bonus 30, virkningsgrad 88,7 - 89,3% jvfr baxi hjemmesidemejeristen skrev:effektivitet gør også

Atmos dc40gd, virknkngsgrad 90,5% jvfr manualen

Hermed sidste drilleindlæg om redaktørens bette Baxi
Baxi bonus 30, virkningsgrad 88,7 - 89,3% jvfr baxi hjemmesidemejeristen skrev:effektivitet gør også
Jeg mener ikke at du bare kan sammenligne det så nemt, da pumpen i ladeventilen er essentiel for dens funktion. Derfor vil en pumpe monteret efter, ikke gøre det ud for pumpen i ladeventilen. Du er nødt til at lave det rigtigt, og ikke halve løsninger. For så står du med samme resultat som du har nu.martinsj84 skrev:Den første tegning i denne tråd er som det ser ud..
den anden tegning er som jeg efter jeres råd vil sætte det op.
jeg ved godt der er pumpe i en Termovar ladeventil, men den pumpe der er mont. er helt ny så vil ikke smide den ud, og en termovar ladeventil uden pumpe har vel sammen funktion?
Nix, en termisk termovar shunt er noget p..martinsj84 skrev:Den første tegning i denne tråd er som det ser ud..
den anden tegning er som jeg efter jeres råd vil sætte det op.
jeg ved godt der er pumpe i en Termovar ladeventil, men den pumpe der er mont. er helt ny så vil ikke smide den ud, og en termovar ladeventil uden pumpe har vel sammen funktion?