Kan i se alle yderdøre når i går udenfor rundt om huset/bygninger, lad mig gætte

på de tidspunkter er der også risiko for besøg, og er døren åben, så hedder det bare ikke indbrud, men simpelt tyveri = ingen erstatning

Helt ærligt, det sker faktisk lige så tit ude på landet som i byen, men meget undskyld fordi jeg kommer med et velment rådHr.Hansen skrev:Arh, ro på nu. Det er jo ikke det vilde vesten, eller københavn.
Efter at have læst tråden, vil jeg stærkt opfordre dig - ligesom et par andre har gjort - til at tage fat i en professionel. Hvis du skal have sat et system op, bør du være sikker på, at det bliver gjort ordentligt første gang. Det skal virke, når der sker noget! Tag fat i dem her: http://laasepartner.dk/laasesmed-valby/ eller lav en søgning på internettet på låsesmed og sikring af bolig. Det gjorde jegleo-pol skrev:Hej drenge...
Er der nogle af jer der kender noget til kamera overvågning...
Har læst lidt hist og pist og det er jo en jungle, med hvad man skal købe....
Sagen er den at vi igen har haft indbrud men denne gang er det nogle af de lokale knægte der på højlys dag har parkeret deres bil i indkørslen og bare vadet ind og stjålet en crosser til en mindre foremue, startet den op og kørt væk på den...
Bilen ved jeg har været her flere gange mens jeg hade ferie så det piner mig at jeg ikke kan besise nummerpladen selv om jeg ved hvor bilen holder til...
Men sagen er den at jeg skal bruge et kamera der bare virker og man skal kunne se hvis vedkommen har en bums eller byld i røven.... Gidder jo ikke at give mer en nødvendigt selvfølig...
Nogle af jer der har noget i er glade for....??
Mvh leo
Bruger du også en murer til at lave dit tømrearbejde ?kimsejersen skrev:
Efter at have læst tråden, vil jeg stærkt opfordre dig - ligesom et par andre har gjort - til at tage fat i en professionel. Hvis du skal have sat et system op, bør du være sikker på, at det bliver gjort ordentligt første gang. Det skal virke, når der sker noget! Tag fat i dem her: http://laasepartner.dk/laasesmed-valby/ eller lav en søgning på internettet på låsesmed og sikring af bolig. Det gjorde jeg![]()
Held og lykke med dit projekt! Mvh Kim