Ja - Især havnen i Rebild er skønBjarne B. skrev:Der er også lækkert ved Rebild.

Men ja - Det er også et skønt område

Ja - Især havnen i Rebild er skønBjarne B. skrev:Der er også lækkert ved Rebild.
Lintz skrev:Så er det ikke her på Egense-kanten du skal - Godt nok er der skov i baghaven og saltvand i forhaven - Men terrænet er fladere end flydespartel
Vil man stadig være lidt nord på og forholdsvis tæt på Aalborg syntes jeg Hobro - Mariager er bedre med de kriterier.
Jeg kigger faktisk begge steder. Rebild er jo fantastisk, men som Lintzyboy nævner, så mangler der vand. Mariager fjord er også fantastisk, men dog lidt langt fra Aalborg.Bjarne B. skrev:Der er også lækkert ved Rebild.
JO lige omkring Dokkedal er der lige en enkelt bule. Ellers er der vildmosen. Og den stikker ikke langt op. Kommer du over til Kongerslev bliver det lidt mere kuperet igen.PellX21 skrev:er det ikke lidt kuperet ned på Dokkedal kanten? Og garanteret absurd billigt - sidste gang jeg kørte ad 541, var der en del 'trætte' huse.
Lintz skrev:Ja - Især havnen i Rebild er skønJeg vil gerne finde et sted med saltvand i forhaven.
Men ja - Det er også et skønt områdeDer er jo mange ferskvandskilder, måske det kan opveje manglen på Saltvands-sprøjtet....